top of page
My Pick:

Start strony

Witam Was bardzo serdecznie!

Stronę tą stworzyłam jakiś czas temu. Dziś nadszedł jednak ten moment kiedy postanowowiłam, że ona wystartuje. Dlaczego podjęłam taką decyzję? Ostatnio moja działalność w Internecie bardzo się rozrosła. Chcę stworzyć takie miejsce gdzie będzie można znaleźć informacje z obu kanałów YouTube oraz bloga, którego reaktywuję na dniach.


W pierwszym poście chciałbym streścić czym się zajmuję w sieci. Być może ktoś trafi na tą stronę nie wiedząc kim jestem. Mam na imię Magda i mieszkam na Pomorzu. W chwili obecnej prowadzę dwa kanały na YouTube. Zaczęłam od kanału lifestyle'owego o nazwie Otra Vida. Właśnie dzięki temu kanałowi odkryłam w sobie pasję do kręcenia filmów. Sprawia on mi wiele radości. Następnie otworzyłam kanał z grami o nazwie Magunia. Niestety musiałam zawiesić kanał z grami na kilka miesięcy z powodu słabego Internetu. Od 25 stycznia z wielką radością reaktywowałam kanał z grami.


To nie jest początek mojej działalności w internecie. Przez kilka lat prowadziłam kilka blogów na różnych platformach. W chwili obecnej w sieci jest dostępny jest mój blog o podróżach autostopowych oraz blog, którego reaktywuje na dniach. Pisanie zawsze było dla mnie odskocznią. Mam nadzieję, że lepsza organizacja pozwoli mi regularnie pisać posty na stronie oraz notki na blogu.


Strona jest jeszcze w budowie. Postaram się jak najszybciej ją skończyć. Mam nadzieję, że będzie ona Wam pomocna :)


Pozdrawiam

Magda (Magunia)



bottom of page